wtorek, 16 lipca 2013

Walnij Smajla :D cz.III

Możliwe, że po moim poprzednim poście popadliście troszkę w nostalgię, 
więc publikuję kolejny, z nową porcją kawałów.
Cieszymy mordki :)
Źródło: http://klasa5b.izissoft.pl/testy/files/
smieszne-zdjecia-zwierzaczkow%5B3%5D.jpg

Żona do męża:
- Zabrakło mi pieniędzy. Wstąpiłam wiec do twojego biura i wzięłam z marynarki 300 złotych.
- Super, dzisiaj byłem w swetrze!


Siostra katechetka wzięła zastępstwo na lekcji biologii. Odpytuje dzieci:
-Co to jest: małe, rude i skacze po drzewach?
Zgłasza się Jasio:

-Wygląda mi to na wiewiórkę, ale jak znam siostrę, to pewnie Jezus. 



W Ameryce jeden uczeń mówi do drugiego:
-U mnie w domu modlimy się przed każdym posiłkiem
-U mnie nie.
-Niee?!

-Nie! Mama dobrze gotuje.
Źródło: http://dzienusmiechu.koniec
kropka.eu/_img/dontforgettosmile.png

Na lekcji polskiego:
-Dlaczego "smród" piszemy przez "ó" zamknięte?
-Żeby się nie rozchodził...

-Mamusiu, dzieci w szkole mówią, że jestem wilkołakiem. zmyślają, prawda?
-Oczywiście. A teraz masz tu szczoteczkę, wyczesz sobie twarz.

Przychodzi pingwin do fotografa, żeby zrobić sobie zdjęcie. Fotograf pyta:
-Kolorowe czy czarno-białe?

Pingwin:
-A chcesz w ryj?

Idzie niedźwiedź przez las, patrzy, a tam siedzi jeż i wcina jabłko.
-Co jesz?-pyta
-Co niedźwiedź?- odpowiada jeż
Niedźwiedź lekko poirytowany, próbuje jeszcze raz:
-Co jesz, jeżyku?- pyta ponownie
-Co niedźwiedź, misiu?

Stoją dwie krowy na łące i gadają:
-Słyszałaś o tej chorobie?
-Słyszałam!
-Szaleją krowy, co?
-Szaleją, szaleją. Dobrze, że nam pingwinom to nie grozi.
 
Źródło: http://chmurak.pl/pictures/152
113_to-nie-jest-smieszne-mojzesz.jpg
 Mały mól został wysłany przez ojca na pierwszy lot po mieszkaniu.
Wraca po kilku minutach do szafy. Ojciec pyta:
-I jak było?
-Fajnie, wszyscy klaskali! 

Autostopowiczka w średnim wieku próbuje złapać okazję. Czeka i czeka, a auta się nie zatrzymują. Nagle jeden staje, otwiera się szyba, a kierowca mówi:
-Niech Pani wsiada, ja nie jestem z tych, co biorą tylko młode i ładne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz