niedziela, 24 marca 2013

"O takich rzeczach to się fizjologom nie śniło"- F. Kiepski- cz.I- Aury

Wczoraj wieczorem siedziałam sobie na fejsie i myślałam, jak by tu spędzić ferie świąteczne. Przypomniało mi się, że kiedyś chciałam nauczyć się widzieć ludzkie aury. I zaczynając od aur, poprzez światy astralne, życie po śmierci a skończywszy na innych istotach przesiedziałam przed kompem, lekko przerażona, ponad cztery godziny. Ciekawe rzeczy, oczywiście, jeśli ktoś się tym interesuje. Zacznijmy od...

Aura

Źródło obrazka: http://blondyna90.files.wordpress.com/
2010/08/warsztaty-dla-kobiet-2.jpg
 W wakacje kupiłam sobie na kiermaszu dwie książki. Obniżki do -70%, czyli taka okazja nie trafia się często. "Sprawdź, co przyniesie los"- Sarah Bartlett. Zamiast 34,90 kosztowała ok. 8 zł, więc nawet gdyby okazała się kaszalotem to strata żadna. Bardziej, żeby mieć co robić w wakacje, dla zabawy, niż na poważnie. Zainteresował mnie dział o aurach. Dzieje wiedzy o aurze, korzyści z jej odczytywania, pielęgnowanie, rozwijanie, co znaczą poszczególne kolory, nawet test aury.W wakacje trochę się tym zajęłam, ale nadszedł rok szkolny, prace domowe, nauka, przygotowania do egzaminów, bierzmowanie i czasu brak. I wróciłam do tego wczoraj. Na początek weszłam na taką oto stronę:  http://www.magiczneroznosci.friko.pl/Literatura/JakZobaczycAure.htm a potem na tą: http://zenforest.wordpress.com/2008/05/07/kolory-twojej-aury-jak-sie-zmieniaja-i-co-oznaczaja/ . Na pierwszy rzut oka łatwo się nauczyć, jedynie trzeba być systematycznym i wykonywać ćwiczenia codziennie a kiedy już opanujemy tą sztukę, mamy wiele korzyści tj.:
- Widzenie nastroju innych
- "Sprawdzamy", czy dana osoba może zostać naszym przyjacielem lub partnerem
- Widzimy przeszłość i przyszłość innych
- "Odkrycie, jakich cech nam brakuje i które możemy rozwinąć"
- "Rozwiniecie lepszej samooceny i pewności siebie"
Nic tylko zaczynać tą naukę od dziś a po kilkunastunastu tygodniach krzyknąć: "Jestem Bogiem!". A potem na filmik, którego opis wzbudził we mnie wiele wątpliwości i ... lekki strach: http://www.youtube.com/watch?v=PeClz1hRSLs
" - Ja mogę was nauczyć, proszę bardzo.
- Pokazać metodę - Na początek technikę zabezpieczania się. - Dobrze?
- Dlatego, że jeśli wy wejdziecie na tę drogę i będziecie dalej uczyć się widzieć aurę coraz lepiej, to zaczniecie widzieć różne istoty, które żyją w ciemnej i jasnej Nawii.
- Może wasza psychika to wszystko znieść?
- Dlatego, że wokół nas znajduje się mnóstwo innych istot i niektóre są bardzo obrzydliwe.
"
I krokodylki latające po nogach... Hmmm...
PS. Druga część, czyli o świecie równoległym jeszcze dzisiaj lub najpóźniej jutro. Wbijajcie!
Wierzycie? Ktoś próbował? Czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz